• fot. AKPA

Premiera sieci nośników DIGITAL Clear Channel

Polscy reklamodawcy mogą już realizować kampanie na nowoczesnych ekranach cyfrowych z obszaru Digital Signage. W dniu 18 lutego br. odbyła się premierowa odsłona światowej sieci nośników DIGITAL Clear Channel w galeriach handlowych. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide oraz John Entwistle, Director of Development Clear Channel Outdoor Worldwide.

W trzech warszawskich galeriach handlowych – Galerii Mokotów, CH Arkadia i CH Wileńska stanęło 58 elektronicznych powierzchni reklamowych Digital Clear Channel. Nośniki Digital zostały rozmieszczone w galeriach zgodnie w modelem Malls Footfall & Visibility opracowanym przez Clear Channel UK w 2014 roku. Dzięki temu 100% klientów tych 3 galerii, czyli 50 mln osób rocznie, zobaczy reklamy wyświetlane na nowoczesnych ekranach cyfrowych. Kampanie reklamowe zrealizowane na nich mogą zapewnić wyjątkowo efektywny zasięg i najbardziej efektywny koszt dotarcia do audytorium vs. konkurencyjne media, jak TV czy Internet.

SK:, , fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA

„Zauważamy duży potencjał polskiego rynku, który dynamicznie się rozwija. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że również Polska dołączyła jako 19-ty kraj do grona państw operujących ponad 5 000 ekranów Clear Channel w 200 najbardziej prestiżowych galeriach handlowych na całym świecie. Liczymy, że zaproponowana przez nas unikatowa oferta digitali spotka się z uznaniem konsumentów” – podkreślał podczas premierowej odsłony digitali William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide.

Nowa oferta Clear Channel to oferta PREMIUM i ogromny potencjał dla reklamodawców

Sieć nośników DIGITAL Clear Channel stwarza reklamodawcom i domom mediowym nowe możliwości planowania elastycznego i ukierunkowanego przekazu reklamowego, który może być dostosowany do pory dnia, dnia tygodnia, weekendu, czy chociażby pogody. Dla agencji reklamowych to nowe pole do popisu dla kreatywnych i skutecznych rozwiązań dla marek i klientów.

SK:, , fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA

SK:, , fot. Podlewski/AKPA

SK:, , fot. Podlewski/AKPA
fot. Podlewski/AKPA

 

 „Reklama na elektronicznych powierzchniach reklamowych Clear Channel w galeriach handlowych to zdecydowanie reklama PREMIUM. Naszym klientom umożliwi ona dotarcie do 100% unikalnej widowni, którą możemy określić, opisać i zmierzyć. Dużym atutem naszej nowej oferty jest możliwość dynamicznego dostosowywania treści przekazu w określonym czasie i miejscu. Widzimy duży potencjał tego rozwiązania i stąd planujemy stopniowe zwiększanie liczby tych nośników w Polsce” – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland

Część oficjalna premiery światowej sieci nośników odbyła się w restauracji Belvedere w Warszawie.

fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
fot. AKPA
Najnowsze projekty