Warszawa, dnia 2 lipca 2014r.

IPRA dla ATW Communications

Agencja Public Relations ATW Communications zwyciężyła w prestiżowym międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards 2014 zdobywając nagrodę za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem. Natomiast drugi projekt PR “Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków róż” zrealizowany przez Agencję dla marki wina Carlo Rossi  – znalazł się w  gronie finalistów tego konkursu.

IPRA_GWA_logoATW Communications otrzymała nagrodę IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii “Corporate Responsibility” za działania
komunikacyjne dla programu Danone Podziel się Posiłkiem (Share Your Meal). Wcześniej Agencja zdobyła już za ten projekt srebrną
nagrodę w międzynarodowym konkursie  Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 – tym samym po raz pierwszy w historii  Agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów Bulldog CSR Awards.

Agencja jest również finalistą IPRA Golden World Awards 2014 w kategorii PR produktowy, w której została nominowana  za projekt specjalny “Suknia Carlo Rossi z 50

IPRA_finalist_logo_mediumtysięcy płatków róż” zrealizowany dla marki wina Carlo Rossi.

Międzynarodowy konkurs branżowy IPRA Golden World Awards organizowany jest przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). W konkursie mogą brać udział projekty zrealizowane przez agencje PR, firmy, instytucje oraz fundacje. Laureatów konkursu wyłania międzynarodowe jury składające się ze specjalistów w dziedzinie public relations.


O Programie Danone Podziel się Posiłkiem

Od 11 lat Program  Podziel się Posiłkiem firmy Danone realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Partnerem strategicznym programu jest Federacja Polskich Banków Żywności. Do tej pory w ramach Programu przekazano 14 mln posiłków najmłodszym Polakom z całego kraju.

Warszawa, dnia 11 czerwca 2014r.

ATW Communications nagrodzona w międzynarodowym konkursie  Bulldog CSR Awards 2014

Agencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Bulldog CSR Awards 2014 za działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się posiłkiem.  Po raz pierwszy agencja PR z Polski znalazła się w gronie laureatów tego konkursu.

Layout 1Agencja Public Relations ATW Communications zdobyła srebrną nagrodę Bulldog Corporate Social Responsibility Awards 2014 za kampanię PR dla programu Danone Podziel się posiłkiem.
Bulldog CSR Award uznawana jest za najbardziej prestiżową  nagrodę przyznawaną przez amerykańskich dziennikarzy projektom komunikacyjnym w obszarze odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, reputacji i zrównoważonego rozwoju.  W jury tegorocznego konkursu zasiadali dziennikarze pracujący m.in. w redakcjach  Forbes, The Wall Street Journal oraz Washington Times. Wśród osób oceniających projekty był również laureat nagrody Pulitzera.

Działania komunikacyjne dla programu Danone Podziel się posiłkiem  zostały nagrodzone w kategorii “Najlepsza kampania wspierająca zdrowie” (“Best Campaign Supporting Health”). W ocenie projektu wzięto pod uwagę strategię, kreatywność, oryginalność, wyniki ale przede wszystkim wpływ na opinię publiczną jaki wywarł projekt zrealizowany przez agencję ATW Communications.

“Nagroda Bulldog CSR Awards 2014 jest dla nas ogromnym wyróżnieniem tym większym, że jest ona przyznawana przez dziennikarzy. Jesteśmy dumni, że nasza agencja jako pierwsza z Polski dołączyła do grona najlepszych agencji PR na świecie specjalizujących się w komunikacji projektów CSR .” – powiedziała Joanna Szczegielniak, dyrektor zarządzająca ATW Communications

Łącznie w tegorocznym konkursie Bulldog CSR Awards przyznano 42 nagrody. Zwycięzcy dołączyli do tworzonego przez Bulldog Reporter panteonu wzorowych praktyków w obszarze komunikacji projektów CSR.

Konkurs Bulldog CSR Awards organizowany jest przez amerykański  branżowy magazyn Bulldog Reporter będący głównym źródłem wiedzy w obszarze PR i komunikacji korporacyjnej.

O Programie Danone Podziel się Posiłkiem

Od 11 lat Program  Podziel się Posiłkiem firmy Danone realizuje misję zmniejszenia poziomu niedożywienia wśród dzieci. Partnerem strategicznym programu jest Federacja Polskich Banków Żywności. Do tej pory w ramach Programu przekazano 14 mln posiłków najmłodszym Polakom z całego kraju.