• 3PodzielSiePosilkiem

Podziel się Posiłkiem 2015

Zakończyła się trzynasta (równie pomyślna, co wcześniejsze) edycja Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności Podziel się Posiłkiem. Polacy ponownie wykazali się wrażliwością na los niedożywionych dzieci: zgromadzono ponad 500 ton żywności i wydano ponad 1 000 000 ciepłych dań! Ta szlachetna inicjatywa zajmuje szczególne miejsce w sercu naszej Agencji, a nasze działania komunikacyjne dla kampanii już wcześniej przykuły uwagę międzynarodowego środowiska PR.

Inicjatorem kampanii w nurcie CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) jest firma Danone, a zbiórkę żywności zorganizowała Federacja Polskich Banków Żywności. W tym roku można było podzielić się posiłkiem zarówno realnie, jak i on-line. Oprócz zbiórki żywności w sklepach, można było również podarować paczkę żywności poprzez platformę charytatywni.allegro.pl. Społeczność użytkowników Instagrama, którzy uwielbiają udostępniać fotografie potraw, angażowaliśmy do udziału w akcji poprzez hashtag #PodzielSieRealnie. Głodne maluchy potrzebują bowiem nie zdjęć, a realnych, pełnych talerzyków!

Nie po raz pierwszy mamy zaszczyt realizować działania PR dla akcji. W zeszłym roku nasze wysiłki uhonorowano wyróżnieniami międzynarodowego środowiska PR-owego (IPRA Golden Award) i dziennikarskiego (srebrna nagroda Bulldog Corporate Social Responsibility Award). Dziękujemy i obiecujemy starać się jeszcze bardziej!

Najnowsze projekty