• Logo_WzorowaLazienka

Ogólnopolski konkurs marki Domestos

Informacja prasowa

Ruszył program edukacyjno-społeczny “Wzorowa Łazienka” marki Domestos oraz ogólnopolski konkurs, w którym szkoły podstawowe mogą wygrać 3 metamorfozy szkolnej łazienki o wartości 30 tys. każda.
Już dziś każdy z nas może przyłączyć się do akcji i pomóc zamienić szkolne toalety we wzorowe łazienki oraz wesprzeć edukację najmłodszych na temat zasad higieny. Marka Domestos podjęła wyzwanie zmiany szkolnych toalet w miejsca przyjazne maluchom. To cel programu edukacyjno-społecznego “Wzorowa Łazienka”, którym jest edukacja dzieci z najmłodszych klas szkoły podstawowej na temat higieny oraz zmiana standardów szkolnych toalet. Już od 29 września br. szkoły podstawowe z całej Polski mogą aplikować do konkursu, w którym nagrodą są trzy metamorfozy szkolnych łazienek, każda o wartości 30 tys. zł. Szkoły mogą również wygrać 100 zestawów rocznego zapasu produktów marki Domestos, które pozwolą zadbać o nieskazitelną czystość szkolnych toalet.

Szkolna toaleta przyjazna dzieciom?
Dzieci w wieku wczesnoszkolnym, zwłaszcza te, które niedawno postawiły w niej swoje pierwsze kroki, wciąż czują się nieswojo spędzając całe dnie poza domem. Brakuje znajomych miejsc i rodziców, za to jest gwar, tłumy dzieci i przestrzenie, które wciąż wydają się obce. Nic dziwnego, że maluchy czują się w nich nieswojo. Podczas gdy w klasie towarzyszy im nauczyciel, wyjście samemu do toalety jest już wyzwaniem, które jak się okazuje dzieci podejmują z oporem. Szaro-bure kafelki, brzydki zapach, brak przyjemnych w dotyku ręczników i pachnącego mydła, które dzieci znają z domu, zniechęcają do wizyty w szkolnej toalecie. Co innego, jeśli szkolna łazienka byłaby miejscem bardziej przyjaznym dziecku, pełnym kolorów oraz bajkowych ilustracji. Takie właśnie łazienki błyszczące przykładem pod względem czystości, higieny oraz wystroju pragnie stworzyć marka Domestos.

Logo_WzorowaLazienka3 Wzorowe Łazienki dla 3 szkół oraz 100 zestawów produktów Domestos dla 100 szkół – zasady konkursu
Każda ze szkół podstawowych może dołączyć do programu oraz wziąć udział w konkursie i zamienić szkolną łazienkę w miejsce przyjazne dla dzieci. Wystarczy zarejestrować szkołę poprzez stronę www.wzorowałazienka.pl i wykonać zadanie konkursowe, które polega na przedstawieniu przez uczniów klas 0-3 w dowolnej formie (graficznej, plastycznej, foto, tekstowej itd.) wzorowej łazienki. Cukierkowe kafelki, lustra z bajek o księżniczkach, czy prawdziwe zoo wymalowane na ścianach – nie ma granic dziecięcych wyobrażeń ani konkursowych ograniczeń. Wszystkie prace zostaną zamieszczane przez szkołę w przypisanej jej galerii na stronie internetowej www.wzorowalazienka.pl. Następnie internauci będą mogli je obejrzeć i zagłosować na ten pomysł, który spodoba im się najbardziej. Trzy szkoły, które zbiorą najwięcej głosów od internautów oraz jury konkursu – wygrają. Natomiast kolejne 100 szkół otrzyma roczne zestawy produktów Domestos. Im szybciej szkoła przyłączy się do konkursu, tym większa szansa na zebranie największej ilości prac i głosów! Na koniec projektant wnętrz, inspirując się pracami dzieci, stworzy projekty przyjaznych łazienek szkolnych, które zostaną zrealizowane w zwycięskich szkołach.

Program wraz z konkursem potrwa do 10 grudnia 2014. Więcej informacji na stronie www.wzorowalazienka.pl.

KV_wzorowe_łazienki_02

O MARCE DOMESTOS
Domestos to międzynarodowa marka środków czystości, należąca do koncernu Unilever obecna w Polsce od blisko 15 lat. Domestos to gama produktów do czyszczenia i dezynfekcji powierzchni, usuwania niewidocznych na pierwszy rzut oka bakterii, wirusów i grzybów. Produkty Domestos używane są w co drugim gospodarstwie domowym w Polsce.
W roku 2008 żel do toalet Domestos Zero Kamienia, który pozostawia zero kamienia w toalecie i usuwa 99,999% bakterii, zdobył prestiżowy tytuł Produktu Roku. Domestos jest liderem na rynku środków czystości głównie w segmencie płynów do toalet. W portfolio marki Domestos znajdują się płyny i kostki do toalet.

Error thrown

Call to undefined function mysql_query()